Ensure hight quility assessment of cleaners basic TC standards Manage & maintain the training center Deliver home housekeeping training to new home cleaners on extensive SoPs Analyse resource requirements and training accordingly Review and provide inputs to build and update training manuals, prepare lesson plans, and select training aids. Maintain training reports and help in operation internal tools Prepare daily reports
Responsible for planning and delivering dynamic and interactive English classes to learners at every level in order to guarantee that learners are successfully acquiring English language Inspire, motivate and support learners in reaching their personal learning objectives Ensure that our English learning methodology is consistently applied Help create a warm, welcoming environment for learners Prepare English lesson plans that align with the learners' standard Hours of Work: 6 days work week
• Understanding job requirements and outlining job descriptions. • Conduct applicants' screenings and interviews for in house hiring in English • Shortlisting and profiling candidates to HR manager • Coordinate interview arrangements perform pre and post-interview briefings. • Key in database and reporting. • Answer applicants' enquiries and questions • အလုပ်လိုအပ်ချက်များကို နားလည်ပြီး အလုပ်ဖော်ပြချက်များကို အကြမ်းဖျင်းဖော်ပြခြင်း။ • တရုတ်စကားပြောဖြင့် အိမ်အလုပ်ခန့်ရန်အတွက် လျှောက်ထားသူများ၏ စစ်ဆေးမှုများနှင့် အင်တာဗျူးများကို ပြုလုပ်ပါ။ • HR မန်နေဂျာထံ ဆန်ခါတင်စာရင်းသွင်းခြင်းနှင့် ကိုယ်ရေးအကျဉ်းတင်မည့် ကိုယ်စားလှယ်လောင်းများ • အင်တာဗျူးအကြိုနှင့် အင်တာဗျူးအကြို ရှင်းလင်းပွဲများကို ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ပါ။ • ဒေတာဘေ့စ်နှင့် အစီရင်ခံခြင်းတွင် အဓိက။ • လျှောက်ထားသူများ၏ မေးမြန်းချက်များနှင့် မေးခွန်းများကို ဖြေဆိုပါ။