Design the programme in the centre to ensure that it meets all the syllabus requirements Organise the programme learning environment Co-ordinate with the people involved in the programme, such as trainers and mentors, the facilities, training materials and equipment Find and develop appropriate learning resources to ensure that candidates engage with concepts and principles to meet the assessment criteria Select and use appropriate formative assessment activities bearing in mind the portfolio requirements Monitor candidates’ progress throughout the programme and provide regular feedback to help them develop. Act as team lead for programmatic issues and respond accordingly Work with respective team and stakeholders to identify and resolve operational problems Under the direction of the Vice Principal, manage special initiatives and projects. Plan, schedule and organize all area level meetings and events Keep track of students and teachers’ attendance, progress and maintain consistent disciplinary procedure Observe the needs and provide necessary support by getting feedbacks through continuous communication Maintain the uniformity of all classes such as lesson plans, worksheets, class activities, marking and progress report Maintain program database ensuring the completion of all program observations, students’ progress reports, instructor reports and collection of any, and all, relevant documentation Observe individual trainer’s strength, weakness and team performance by keeping record and providing necessary support Develop and maintain relationships with program partners and instructors Report the important issues and outcomes to the management team Record subordinates’ performance and take actions for the better result Other duties as assigned and needed
Arranging the affairs of employees. Regularly check the email used by the HR department and store CVs of job applicants in separate folders. Registration of CVs according to the position applied for with the CV Database. Calling for interviews. Preparing the room for the verbal test; ticking. Teacher Preparing to fill out documents related to the HR department when new employees arrive; Fingerprint Registration; Adding New Employee Data to the Monthly Staff List. Taking Finger Print Data once a month and preparing attendance. Assisting in necessary parts for salary calculation. Regular updating of Employee Personal files. Employee orientation; Assisting in necessary parts related to labor relations. Carrying out the day-to-day responsibilities of the HR department. Company policies; Assisting Senior HR Executive in implementing objectives and guidelines. Myanmar Version ဝန်ထမ်းခေါ် ယူသော ကိစ္စများစီစဉ်ဆောင်ရွက်ခြင်း။ HR ဌာန အသုံးပြုသော mail များ အား ပုံမှန်စစ်ဆေး၍ အလုပ်လျှောက်ထားသော CV များအား folder ခွဲ၍ သိမ်းဆည်းခြင်း။ အလုပ်လျှောက်ထားသော position အလိုက် CV များအား CV Database ဖြင့် စာရင်းသွင်းခြင်း။Interview ခေါ်ပေးခြင်း၊ verbal test စစ်ရန်အတွက် အခန်းပြင်ပေးခြင်း၊ အမှတ် ခြစ်ခြင်း။ ဆရာ/ဆရာမ၊ ဝန်ထမ်းအသစ်များရောက်လျှင် HR ဌာနနှင့် ပတ်သတ်သော စာရွက်စာတမ်းများ ဖြည့်ရန် ပြင်ဆင်ပေးခြင်း၊ Fingerprint Registration ပြုလုပ်ပေးခြင်း၊ New Employee Data များအား Monthly Staff List ထဲသို့ထည့်ခြင်း။ Finger Print Data များကို တစ်လတစ်ခါယူ၍ attendance ပြင်ဆင်ပေးခြင်း။ လစာတွက်ချက်ရန်အတွက် လိုအပ်သောအပိုင်းများတွင် ကူညီပေးခြင်း။ Employee Personal file များအား ပုံမှန် update လုပ်ခြင်း။ Employee orientation၊ labor relation တို့နှင့်ပတ်သက်သော လိုအပ်သောအပိုင်းများ တွင် ကူညီခြင်း။ HR ဌာန၏ နေ့စဉ် တာဝန်များအား ထမ်းဆာင်ခြင်း။ ကုမ္ပဏီ၏ မူဝါဒများ၊ ရည်မှန်းချက်များနှင့် လမ်းညွှန်ချက်များကို အကောင်အထည်ဖော်ရာတွင် Senior HR Executive အား ကူညီဆောင်ရွက်ပေးခြင်း။